Photobucket

Kalau ada blog, Cubalah letak Nuffnang..

Salam Syawal...Saya percaya ramai di kalangan anda yang mempunyai blog sendiri..betol kan?
Tak kira lah samada blog anda itu ditulis semata-mata untuk diri sendiri, orang lain, perkongsian ilmu, publisiti, sumber pendapatan dan lain-lain lagi. Saya juga percaya ramai di kalangan anda yang sedia maklumbahawa kita boleh menjana pendapatan melalui blog yang kita tulis.dan telah terbukti ramai yang telah berjaya buat duit dengan blog tak kira ciput atau 5 angka sebulan...

Pada mulanya saya menulis blog,hanya utk berkongsi mengenai dunia fesyen dan juga tutorial jahitan dan apa sahaja ilmu yang bermanfaat yg saya rase boleh di kongsi,kerana saya amat meminati dan menggilai fesyen2 terkini..huhuhu..saya rase sgt gembira bila dpt kongi ilmu dgn semua orang terutama anda yg sentiasa sudi

melawat dan membaca coretan saya.saya memang langsung tidak berniat untuk menjadikan blog saya sebagai salah satu sumber pendapatan sampingan. Akan tetapi setelah beberapa lama saya berkecimpung dalam penulisan blog, dalam masa yg saya suka meninjau blog rakan2 bloger lain tak kira blog tu kepunyaan man or women, Ramai juga blogger tempatan yang meletakkan iklan di blog mereka.dari situ saya mula mengkaji, learn n learn sehingga ke hari ini dan mungkin
smpai bila pun takkan habis belajar, sbbnya dari semasa ke semasa sentiasa ada mende baru..

saya sgt meminati dunia online , kalau sehari x dapat on9, x keruan n senang duduk,kalau ada masa saya suka mencari pelbagai ilmu dgn menggoogle...mmg banyak sgt ilmu yg kita dapat...Alhamdulillah taip je apa yg kita

nak cari ..insyallah kita akan jumpe...bagi sesiapa yang dah ada blog tetapi belum mencuba nasib untuk menjadikan blog sebagai sumber pendapatan, saya sgtlah ingin menarik tangan anda utk cuba, belum cuba belum tau kan..

Ada banyak cara yang anda boleh lakukan untuk menjadikan blog dpt menjana income. Antaranya adalah dengan meletakkan iklan-iklan di ruang blog anda. Cara ini adalah biasa digunakan oleg blogger-blogger. Nuffnang
merupakan salah satu komuniti pengiklanan melalui blog yang agak famous di kalangan blogger-blogger Asia. Seperti yang anda boleh lihat, blog saya ini juga turut menyiarkan iklan-iklan Nuffnang, mungkin anda pun tidak menyedarinya kan...xpe...saya sgt sarankan anda mula belajar skrg...sikit demi sedikit..

Oh ye, makluman anda, pendaftaran Nuffnang adalah percuma. Caranya cukup mudah. Terus layari ke http://www.nuffnang.com.my/ kemudian daftar. Seterusnya ikut sahaja arahan yang diberikan. Kemudian jangan lupa attach widget untuk iklan Nuffnang di blog anda.


Insyallah dan senang n Free ckit saya buat tutorial cmner nak bermula dgn nuffnang ye...
kalau anda dah bermula tu ..Tahniah saya ucapkan...

manfaat peluang ada ye, xperlu keluarkan modal apa2 pun, kalau ada rezeki insyallah pasti cek dari Nuffnang akan tiba ke peti surat anda...!!..

1 Response to "Kalau ada blog, Cubalah letak Nuffnang.."

wema said...

macamana pula kalau kita nak tutup nuffnang tu

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities