Vitamin Shaklee vitamin Sihat Cantik seisi keluarga

Assalamualaikum..WBT..
Salam Sayang ..
Hhmmm..agak sekian lama tak update blog pink ni kan! ops sory tutorial pun dah lame tk dpt share  di sini...
Busy la kebelakangan ni...

entry kali ni nak cerita tentang vitamin ,kesihatan & Kecantikan

sebut pasal cantik..mesti ramai teruja kan...lebih2 lagi pompuan...hihihi..
pompuan kalau bab cantik, sanggup berhabis duit poket...haaa..kan! betol ke tak?

 tapi paling penting kene fikir sihat dulu baru cantik, kalau cantik tapi tak sihat tak bleh juga kan..

berbalik kpd tajuk entry mesti dah ramai pernah dengar vitamin shaklee kan...

vitamin shaklee menjadi fenomena skrg ni, jarang org tak tahu vitamin shaklee...yang telah bertahan 50++ thn dah di pasaran dunia...

Kriteria menarik Vitamin shaklee:-

1) HALAL
2) Kelulusan KKM
3) 100%  semualajadi , tiada campuran bahan kimia, tiada kesan sampingan
4) sentiasa selamat berkesan dan mesra Alam

Sangat sesuai di jadikan vitamin seisi keluarga

tinggal 3 hari lagi Promosi Vitamin Shaklee

sehingga 31 march 2014 jer tau



Saya pengedar Vitamin Shaklee sah di Bandar Baru Uda, Johor Bahru
SMS/whatapss 013 747 0408

apa tu ESP?

info ada di bawah ye:

SILA KLIK ESP untuk sihat Cantik Berseri gebu gebas 


SILA KLIK Esp untuk turun berat badan slim cantik berseri di sini


SILA KLIK ESP untuk ibu menyusu, susu meriah, anak kenyang kulit ibu dan anak gebu di sini


 SILA KLIK ESP kawal gula dalam darah untuk diabetes info Disini


SILA KLIK ESP meransang kesuburan, kuatkan rahim


SILA KLIK ESP untuk pesakit gastrik kembali ceria info di sini


SILA KLIK ESP untuk Ibu mengandung sihat dan bertenaga info disini




 Nak cuba ESP untuk sihat cantik berseri?

hubungi saya iR Aziela Zakaria 013 747 0408



Bersedia untuk sihat cantik?

Assalamualaikum WBT..
Salam Sayang...

Ada yang email..yang whataps saya bergosip pasal Protein ESP ..hehehe
dorang nak tahu ape khasiat ESP, sbb duk tengok saye meng-hupdate esp aje hari hari..

saya ada rungkai beberapa khasiat Protein Shaklee , bukan ni shj tau...banyakkkk lagi sebenarnya khasiatnya...



KLIK  DISINI Protein ESP untuk sihat cantik (MEMPERBAIKI SEL KULIT,CERAH GEBU)

KLIK DISINI Protein ESP untuk ibu menyusu (SUSU MERIAH IBU CANTIk MENAWAN)

KLIK DISINI Protein ESP untuk Diabetes( MEMBANTU MENURUNKAN PARAS GULA DALAM DARAH)

KLIK DISINI Protein ESP untuk kesuburan ( MEMBANTU MERANSANG KESUBURAN)

KLIK DISINI Protein ESP untuk Gastrik (SELAMAT TINGGAL GASTRIK )

KLIK DISINI Protein ESP untuk Ibu mengandung (MEMBANTU KUATKAN RAHIM IBU, KULIT BABY GEBU HALUS)

KLIK DISINI Protein ESP untuk SEMUA (PELBAGAI MANFAAT DAN KHASIAT)

haaa..dah tau kenapa ESP sngat2 di gilai ramai kan ?? :)

hanya org yg dah cuba je percaya...lum cuba lum tahu tau..


Nak harga tawaran istimewa boleh wasap tau 013 747 0408

SET SLIM SUPER DUPER TURBO

Assalamualaikum..Wbt...

Nak slim cantik secara sihat semulajadi?

KLIK DI SINI

Kelas Baju Kurung Dan Tudung Sesi December 2013 di JOHOR BAHRU

Assalamualaikum..WBT..

Topik: Kelas ShortCut Pandai Menjahit baju dan Tudung Sendiri di Bandar Baru Uda , Johor Bahru

Terima kasih kepada yang email,whatapss,call dan sms saya bertanyakan kelas menjahit untuk sesi dec 2013

Ok saya update di sini ye...

Kelas baju kurung dan tudung
Date:2 dan 3 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date: 4 dan 5 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date:10 dan 11 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date:12 dan 13 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date:17 dan 18 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date: 19 dan 20 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date:23 dan 24 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg

Kelas baju kurung dan tudung
Date:26 dan 27 December 2013
Masa:9.30 pagi - 5 ptg


Special Less jika amik pekej baju kurung dan tudung
PERCUMA semua peralatan untuk kelas Tudung
PERCUMA Pola Tudung

Tudung boleh bawa balik

Info lanjut sila hubungi:-
Aziela Zakaria
Owner /Designer/fashion Konsultan at Zeilawa Stailista BoutiQue & Academy
013 747 0408




Info lanjut sila hubungi:-
Aziela Zakaria
Owner /Designer/fashion Konsultan at Zeilawa Stailista BoutiQue & Academy
013 747 0408

Cerita Seram Villa Nabila di Johor Bahru

Assalamualaikum..WBT..
Semenjak 2 menjak ni heboh tentang Villa Nabila , sebelum ni lalu aje dan tak rase apa-apa pun..sebab tak pernah amik tahu pasal villa nabilla (^_^)..tiba-tiba rasa seram pula...huhuhu

Di sebalik cerita pelik dan menakutkan, Villa Nabila di Jalan Skudai berhampiran Teluk Danga di sini, terus menerima kunjungan orang ramai sejak awal malam dan kehadiran tetamu tidak diundang yang silih berganti itu tidak berkurangan hingga tengah malam td.

Sebab nak tahu apa kisah misteri di sebalik Villa nabilla ni, so ber google la...tak tahu yang mana satu betol dan yang mana satu di tokok tambah atau ia sekadar mistik....wallahuaklam...

Versi #1 – Terdapat satu keluarga yang kaya yang hidup dengan bahagia kat villa ni. Ditakdirkan si ibu dan ayah meninggal dunia, lalu tinggallah anak diorang yang bernama Nabila bersama orang gajinya. Nabila bakal mewarisi segala harta ibu bapanya tapi dibunuh oleh orang gajinya lalu mayatnya disimen di satu kawasan rumah tersebut. Kisah ni paling lemah untuk kita percaya sebab tak dinyatakan atas sebab apa Nabila dibunuh dengan kejam oleh orang gajinya.

Versi #2 – Nabila mempunyai sebuah keluarga yang sangat kaya. Satu hari, banglonya dirompak dan semuanya dibunuh kejam. Banglo tersebut dibiarkan tanpa penghuni hingga tumbuh semak-samun.

Versi #3 – Keluarga Nabila telah dirompak. Nabila dirogol lalu dibunuh dengan kejam, kemudian mayatnya ditanam di dalam dinding rumah tersebut.

Versi #4 – Keluarga Nabila adalah keluarga yang bahagia pada asalnya. Tapi pada satu hari bapa Nabila mengamuk lalu menembak semua penghuni yang ada dalam rumah tersebut sebelum membunuh dirinya sendiri.Pendek kata, keempat-empat versi cerita ni agak lemah tanpa ayat-ayat fakta yang dapat menyokong kesahihan kisah Villa Nabila. Kita baca pula versi yang seterusnya.

Versi #5 –
Villa ni sebenarnya dinamakan Christine Palace sempena nama isteri seorang ahli perniagaan dari Barat. Dikatakan sebelum membina villa tersebut, si suami berjanji untuk bagikan tanah tersebut dengan 6 orang adik-beradiknya yang berada di negara asalnya. Tapi bila si suami dah dapat tanah tu, dia mungkir janji lalu mengundang kemarahan adik-beradiknya yang lain. Kemudian, adik-beradiknya yang berasa marah mengutuskan dua orang sebagai wakil untuk berurusan dengan si suami tersebut. Entah apa yang berlaku, dua orang wakil tersebut berang lalu mengugut si suami untuk membahagikan tanah tersebut kepada yang lain selepas membunuh anaknya. Si suami tetap berkeras, lalu dua orang samseng tersebut membunuh isterinya pula namun si suami tetap dengan sifat tamaknya. Akhir sekali, si suami juga dibunuh. Villa tersebut dibiarkan tanpa penghuni sehingga 70 tahun lebih kurang.
Berdasarkan versi ke-5 ni adalah juga logiknya sikit. Menurut orang yang pernah ke jalan Strait View di mana lokasi villa ni berada, terdapat pintu gerbang yang tertulis Christine Palace yang terletak di kaki bukit tersebut. Menurut cerita seorang lagi ahli forum Cari, maknya pernah bagitau yang villa tu dah ada kat situ sejak tahun 60-an lagi. Villa tu sangatlah cantik pada masa tu. Kemudian sekitar tahun 80-an villa tersebut jadi tempat yang happening yang sering dikunjungi ramai orang berada termasuklah mat-mat salleh. Kemudian sekitar tahun 90-an villa tersebut mula kosong. Start dari situlah mulanya kisah-kisah misteri yang diceritakan orang dari mulut ke mulut. Biasalah, bila dah cerita tu mesti ada orang yang akan tambah gula sikit, garam sikit nak bagi cerita lagi best. Itu yang jadi macam-macam versi sekarang ni.

Versi #6 - Versi terakhir ni adalah versi yang boleh diterima akal. Menurut cerita, dahulunya villa tersebut dimiliki oleh seorang Dato’ berbangsa Cina. Tapi atas sebab-sebab tertentu status Dato’ beliau dilucutkan, kemudian dia tidak lagi menetap di villa tersebut. Villa tersebut hanyalah dijadikan sebagai tempat untuk bercuti atau beristirahat bersama keluarganya. Atas sebab tertentu juga dia sekeluarga tidak lagi menghiraukan villa tersebut.
http://www.vitaminsihatcantiksemulajadi.blogspot.com
Pintu masuk ke Banglo Kerabat atau lebih di kenali sebagai Cristine Palace.. ianya terletak di sebelah jalan Lido – Danga


http://www.vitaminsihatcantiksemulajadi.blogspot.com




































INGIN KURUS BERSERI? KLIK DI SINI

Kelas Menjahit Baju dan Tudung Bersama Yani,K ani, Duna, Raziana,Nadzirah dan Khiriah


Assalamualaikum WBT..
Morning!
Salam Sayang dan Salam Ukhwah

Hari ni 10  Muharram, selamat berpuasa bagi yang berpuasa, semoga amalan kita di terima Allah serta di beri keberkatan dan keampunanNYA

Kelas kali ni bersama 6 peserta yg di buat 2 kelas berasingan 
Special Thanks kepada  Yani,Kak Ani, Duna, Raziana,Nadzirah dan Khiriah

Saya berharap ilmu yang di kongsi boleh memberi manfaat kepada kalian semua...

Doa saya semoga cepat mahir dan berjaya buat baju dan tudung sendiri serta keluarga...

Kemahiran memerlukan latihan yang berulang-ulang, jika rajin Praktis In Shaa Allah akan cepat pandai dan mahir..

All the best..Good Luck (^_^)

Jemput Visit page saya :https://www.facebook.com/ZeiLawaStailistaBoutiqueAcademy


ESP SHAKLEE YANG SUPER HOT MULTIPURPOSE

 Assalamualaikum..WBT..
Salam Sayang...

ESP UNTUK SIHAT
ESP UNTUK TENAGA
ESP UNTUK KURUS
ESP UNTUK CANTIK
ESP UNTUK KULIT LEMBUT
ESP UNTUK KULIT CERAH
ESP UNTUK GEBU
ESP UNTUK GLOWING
ESP UNTUK SUBUR (NAK DAPAT ANAK)
ESP UNTUK MILK BOOSTER TERBAIK
ESP UNTUK AJAL 


ESP + GLA SET CANTIK WANITA SUPERHOT

INGIN CUBA SEJAUH MANA KEBERKESANAN DAN BESTNYE ESP?
WASAP /SMS 013-747 0408 UNTUK SPECIAL PRICE

KHASIAT/ MANFAAT ESP

• Awet Muda- Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap ialah kunci kepada awet muda.
• Baik untuk hormon- kacan soya ialah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosisdan sakit jantung.
• Baik untuk prostat- Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat*.
• Kulit ramaja- merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
• Pembekal tenaga- Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
• Membaiki pigmentasi- Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur,membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
• Membaiki memori- meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan*

Manfaat Utama GLA Complex:

GLA COMPLEX MERUPAKAN EPO SHAKLEE malah LEBIH HEBAT DARI EPO BIASA DI PASARAN.

• Herba tradisi yang dipercayai
• Mengawal selia estrogen dan testosteron
• Melambatkan menopous
• Memperbaiki prostatomegaly
• Menentang kanser
• Memperbaiki inflamasi kulit*
• Menghalang komplikasi diabetes
• Pelangsingan dan mengahalang tambah berat badan
• Menghalang tekanan darah tinggi
• Memperbaiki tekstur rambut*

Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga,   mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
• Membaiki pigmentasi- Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur,membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
• Membaiki memori- meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan*











INGIN CUBA SEJAUH MANA KEBERKESANAN DAN BESTNYE ESP?
WASAP /SMS 013-747 0408 UNTUK SPECIAL PRICE



LAGI BANYAK TESTIMONI BEST? KLIK DISINI  


NAK JADI WANITA SIHAT CANTIK BERSERI? KLIK DI SINI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities