Fesyen Baju Raya 2011

Hai..Hai..kpd smua pelawat setia SweetbajuKurung, jap je erk masa berlalu...dan Minggu dpn..semua umat islam akan menyambut bulan Ramadhan..selamat menjalani ibadah puasa ye...!!

Insyallah jika tiada aral melintang saya akan menyambut Ramadhan bersama family di kampung Terengganu..Hooorayyy..!!..Hari sabtu ni kiteorang bertolak dari JB- TRGanu...x sabar ni...doakan kami selamat pulang n kembali semula ke JB...

Okey la..berbalik smula tajuk Entry kali ni...Fesyen Baju Raya 2011..mesti korang tercari kan ape agaknye fesyen HOT! Raya 2011 .pada pemerhatian saya la,Fesyen Raya tahun ni x jauh beza dgn tahun lepas , lebih kpd Jubah, Kaftan ,kurung moden dan tidak ketinggalan Fesyen Pesak Gantung dan Riau..

saya ada beberapa koleksi Raya 2011 utk santapan korang...dari sumber internet dan juga Majalah terbaru...semoga dapat idea fesyen apa yg nak di gayakan hari raya nanti.....

KLIK DI SINI UNTUK LIHAT LAIN2 GAMBAR FESYEN RAYA 2011


sumber:kedaionline.biz sumber : majalah keluarga

p/s: I like kurung moden merah ni...insyaallah i akan buatkan fesyen bahagian leher n dada mcm tu..tp bahagian tgn tu nak oleh ckit ada kedut2 n Kaf..sbb i dah selalu sgt buat lengan mcm tu...huhu..so apa kate kita ubah mengikut kretiviti kita..Yoshhh!!


KLIK DI SINI UNTUK MELIHAT LAIN2 FESYEN RAYA 2011


No Response to "Fesyen Baju Raya 2011"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities