Jangan Berdukacita. kerana anda Unik dan tersendiri ,berbeza dari yg lain

Sebenarnya, tajuk post kali merupakan sub topik kpd sebuah buku berjudul "JANGAN BERSEDIH", buku ni menjadi penemam aku di kala di landa kesedihan..biasa la manusia kan...hidup penuh warna warni kadang sedih kadang happy....semua tu dugaan hidup di atas muka bumi ini...tetapi sbgai muslim jgn pernah lupe utk mengadap dan mengharap kpd ilahi...
ok menyentuh buku "JANGAN BERSEDIH ". saya sgt sarankan kpd kawan2 untuk memiliki buku ni, coz buku ni memang byk memberi suntikan semangat dan kata2 positif dan membuatkan kita merenung dan berfikir besarnya nikmat Allah kpd kita...
saya copy n paste sedikit antara isi kandungan buku ni....ckit je tau...hehehe


" Anda dalam penciptaan ini adalah sesuatu yang lain, yang tidak seorang pun menyerupai anda dan sebaliknya, ada juga tidak menyerupai seorang pun.Sebab zat Allah Yang Maha Mencipta sudah membezakan setiap satunya di antara makhluk"

"setiap orang mempunyai sifat,sahsiah,serta potensinya sendiri maka dari itu tidak boleh seseorang melebur ke dalam sahsiah orang lain"

ni la dia buku " JANGAN BERSEDIH" Jilid 1...
next time nak beli Jilid 2 plak...


No Response to "Jangan Berdukacita. kerana anda Unik dan tersendiri ,berbeza dari yg lain"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities