Photobucket

Cara-Cara Tempah Baju kurung

Ramai yang email dan YM saya bertanyakan cara-cara untuk menempah baju dgn saya...
ok saya terangkan step2 untuk tempah baju dgn saya ye..

ada 2 cara:-

1) Tempahan Baju secara Online
2) Tempahn Baju secara Offline

Step2 Tempahan Baju secara Online:-

1) KAIN DAH BELI...
sekiranya anda dah ada kain ,boleh pos kan kpd saya kain tersebut berserta dgn baju contoh sekali ..sekiranya ada ukuran badan boleh emailkan kpd saya.

Atau

nak ukur sendiri baju contoh dan emailkan kpd saya pun boleh juga...
anda boleh ikut tutorial DI SINI

2 ) BELI KAIN DAN TEMPAH JAHIT SEKALI..
anda boleh juga membeli kain di blog saya secara online dan terus tempah jahit sekali dengan saya... bila dah siap saya akan pos kan kepada anda ..senang je kan :) ..jimat mase nak pegi beli kain lagi..nak pegi tempah jahit lagi..hehehe...Tempoh siap antara 2 minggu ke 3 minggu, bergantung kpd tempahan sedia ada...

Anda boleh pilih kain ela DI SINI ,semuanya trend terkini dan Cantik2...

setelah pilih kain, sila emailkan ukuran badan anda .

Atau

ukuran baju contoh (poskan baju contoh kpd saya)

Atau

boleh ukur sendiri baju contoh dan emailkan terus kpd saya ukuran tersebut.
cara-cara ukur baju contoh Lihat DI SINI

Step2 Tempahan Secara Offline:-

Kepada warga Johor Bahru..boleh la dtg sendiri ke rumah saya untuk menempah baju ye...

alamat saya:

Blok A, Tingkat 2, No 7,
Jalan Padi Malinja,
Bandar Baru Uda.

Hp No:013-7470408 (pn ziela)/-012769 3836

Jangan lupe call dulu sebelum datang...manetau saya xde kt umah...


Ok...tu je cara-cara nya...

kalau ada sebarang pertanyaan sila YM atau Email saya ye...

Email : nooraz2503@yahoo.com
YM: nooraz2503

No Response to "Cara-Cara Tempah Baju kurung"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities