Photobucket

SPECIAL Yuran Kelas untuk Tudung Sempena Bulan Kelahiran Saya

Assalamualaikum....W.B.T

Saya ingin mewarwakan berita gembira kpd kawan-kawan yang mempunyai minat untuk belajar tudung, sempena bulan March iaitu bulan kelahiran saya .saya dengan senang hati memberikan Special Yuran kpd Kawan2 yang ingin mengikuti kelas Tudung...iaitu Less RM 20 dari yuran asal RM 90 , Jadi Special Yuran = RM 70 SAHAJA(semua bahan di sediakan tau). dan Bagi yang register secara Group 3 orang ,saya berikan lagi less RM 5 = RM 65 ONLY!!...Tempat Terhad...Special Price Bermula pada Hari ini sehingga 31 March sahaja...Semoga ilmu dapat di manafaatkan oleh anda semua...samada untuk menjahit tudung sendiri, atau untuk memulakan bisnes tudung..InsyaALLAH...

Special Yuran kelas Tudung ini hanya Sah bermula pada hari ni 12 March 2012 dan berakhir pada 31 March 2012 Sahaja...



Keterangan Lanjut, sila SMS saya 013-7470408 (Aziela Zakaria)

No Response to "SPECIAL Yuran Kelas untuk Tudung Sempena Bulan Kelahiran Saya"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities