Photobucket

Saham Akhirat, Bantulah Rumah Aman ini

Assalamualaikum.....

Tahniah utk pihak Nuffnang kerana keperihatinan menganjurkan pungutan derma untuk Rumah Aman. Dan saya juga mengalu-alukan kepada semua pengunjung blog sweetbajukurung turut serta menghulurkan bantuan tidak kira berapa pun jumlah yang penting Ikhlas kerana Allah ye.

Lokasi Rumah Aman adalah di shah alam dan didiami oleh anak-anak yatim yang ketiadaan ibu atau bapa..rumah aman ini memerlukan sumbangan bagi menggantikan sistem pendawaian elektrik yang telah usang kerana ia sudah 15 tahun tidak diganti..

Demi keselamatan kanak-kanak ini,marilah kita bersama-sama menderma sedikit bantuan kewangan bagi meringgankan beban yang ditangggung oleh pemilik rumah aman ini.

Rumah Aman mula beroperasi pada tahun 2005, dan pada masa ini menempatkan 30 kanak-kanak lelaki di pelbagai peringkat umur. perlbagai kemudahan disediakan dengan pendidikan, makanan, pakaian dan tempat tinggal. Misi mereka adalah mudah – untuk memberikan yang terbaik kepada kanak-kanak, seperti ibu bapa lain untuk anak-anak mereka.

untuk maklumat lanjut anda juga boleh ke blog nuffnang

Donate to the fund

- Online: You can make a direct donation to Rumah Aman via online banking to Maybank2U, with the remark: “Nuffnang TLC Promise Me S2”. Donations should be directed to Rumah Aman (Shah Alam), with the account number 562106720433 (Maybank).


- Via Milkadeal: Our sister company Milkadeal has generously offered to join us in fulfilling this pledge, and you can also donate via the deal at this page!

- Via cheque: Cheques can also be issued to Nuffnang Sdn. Bhd. and sent to our KL office at the address below:
12B5 & 12B6, Heritage House
33 Jalan Yap Ah Shak
50300 Kuala Lumpur.

sumber info: nuffnang malaysia .

No Response to "Saham Akhirat, Bantulah Rumah Aman ini"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities