TERBONGKAR RM6780 Setiap Bulan dgn Bisnes Coklat Di rumah sahaja

Salam Ceria buat semua pembaca blogKu...dah 16 hari kita berada di bulan Ramadhan ye..

Wow..Menarik..Bisnes Coklat ,saya suka cokelat, Danish suka cokelat, Papa Danish pun suka cokelat,kalaulah sy ni pnadai buat cokelat, Surenye Hari2 kiteorang sarapan cokelat..gamaknye...huhuhu

sy minat jga nak blajr uat cokelat n cupcakes ,cuma utk mase skrg ni lum sempt lg nak bljr.sy jga pengfavorite cupcakes,lagi2 cupcakes yg cantik2 dan wana-wani.. ..uisk...terbayang lak cupcakes dpn mata..bln2 pose ni..hehehe

mendengar pengalaman rakan2 yg berkecimpung dlm bisnes coklat ni memang boleh buat duit n sangat! LUMAYAN sehingga Memberi Keuntungan *200% .


contoh kiraan :

Anggaran sepaket coklat compound boleh menghasilkan 90 biji coklat.

Sepaket coklat compound harga biasa = RM18.00
Anda menjual sebiji coklat = RM0.90
90 biji coklat x RM0.90= RM81.00

Kos = RM18
Harga Jual = RM81.00

Untung : RM63.00

Keuntungan > 200%!!

Apabila anda mendapat Tempahan 1000 biji,
anda darab sendiri? Lumayan bukan?


Ermm...Memang tak mustahil bisnes coklat bleh buat Ribu Riban jika di usahakan dengan sungguh2...bagi yang sedang mencari sesuatu perniagaan yang Lumayan dan hanya boleh buat di rumah..Cubala bisnes Coklat ni..walaupun siapa anda dan tak tahu langsung nak buat coklat...
mula langkah pertama anda belajar dari pakar...ceduk lah sebanyak yg bleh ilmu ttg pembuatan coklat beliau...

saya percaya...dlm apa jua bidang yg kita ceburi @ akan ceburi, w'pun dari Zero kita bleh jadi Hero,dari tak tahu kpd tahu,dari tak mahir kpd mahir, dari x pakar kpd pakar, kalau tak pakar pun jadi org yg mahir sudah memadai.yg penting beljr lah dari mentor/pakar yg dah ada pengalaman dan kejayaan tsndiri.

Sy sgt sarankan bagi suri2 rumah yg ada sedikit masa yg terluang tu, cubalah bisnes cokelat dan sy pasti ia memberi income kpd anda, dan anda jgn terkejut jika suati hari income anda melebihi income suami anda..huhuhu..Amin...wanita berkerjaya dan minat n rajin pun boleh buat part time .

Ok, bagi yang berminat ttp Zero...jangan risau...kawan sy ada panduannya...
boleh daptkan Panduannya DI SINI

atau KLIK BANNER di bawah








No Response to "TERBONGKAR RM6780 Setiap Bulan dgn Bisnes Coklat Di rumah sahaja"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities