Photobucket

Seminar Hidup Luar Biasa Dr Azizan dan Afdlin Shauki memang Mantap



Alhamdulillah ...akhirnya dapat juga saya sertai seminar Hidup Luar Biasa Kelolaan Dr Azizan...
dah lame nak attend..tp tak ter-attend2...sehinggalah hari ni , 3 Julai 2011 baru lah ada peluang....Seminar ni bertempat di The Zon Regency Hotel, Johor Bahru.

ERm...memang Best dan mantop...banyak yg saya pelajari...terutama dari prinsip2 yang perlu ada utk menjadikan hidup kita dari orang2 biasa ...kpd hidup yang Luar biasa Bahagia,Sihat,kaya,berjaya dan berkat ...

Kehadiran Afdlin Shauki memang menghangatkan suasana, first time tengok Afdlin Shauki real...huhu..sgt cute dan comel...huhu...unik dan tersendiri...kisah hidup yang di ceritakan oleh Afdlin Sauki memang menyentuh hati saya,membuka hati dan buat saya terpikir...setiap orang di lahirkan kedunia mempunyai dugaan, dan keistimewaan yang tersendiri...dan walau siapa pun kita...kita berhak mengecapi kehidupan kita sebagai mana yg kita nak..dengan syarat, kita sentiasa positif dan mempunyai keinginan dan kemahuan yg sangat2 kuat untuk mencapai sesuatu impian.

Kesimpulannya saya sgt enjoy dgn seminar ni dan insyaallah kalau ada lagi seminar akan datang saya akan join lagi...Best..best...:)))


P/s : Blog kain ela Menawan Baru di update dengan stok terbaru minggu ini.
..
SILA KLIK DI SINI UNTUK MELIHAT KAIN ELA CANTIK DAN MENAWAN

No Response to "Seminar Hidup Luar Biasa Dr Azizan dan Afdlin Shauki memang Mantap"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities