Photobucket

Miliki bibir yang seksi, munggil kemerah-merahan

Oh..selamat tinggal bibir yang kering dan menggelupas...

Wow best!semenjak menggunakan Lipstik Collagen D'Herb.. masalah bibir kering dan gelupas
dah tiada....bibir nampak lebih penuh hehehe..tahan lama pula tu..kalau pakai sebelum tidur
malam, esok pagi bangun bibir masih merah tau...

sebelum ni mcm x percaya juga..tp bila cuba bibir rase lebih lembab ...dan tak menggelupas lagi..
ni baru beberapa hari pakai, lum sampai 1 minggu lagi..tau...marbeles!!..kalau ada yang berminat nak cuba Lipstik Collagen ni boleh email saya tau...

Email: nooraz2503@yahoo.com

alamilah sendiri kesannya.....

saya sgt sarankan kengkawan yang mempunyai masalah Bibir kering, gincu tidak tahan lama, mengelupas, sensitif, gelap dan tidak menarik jangan bimbang dengan gincu rawatan d'herbs anda akan memiliki bibir yang seksi, muggil serta kemerah-merahan secara semulajadi.



Lipstick Collagen Treatment D'HERBS
(Pelembab & Pemerah Bibir Berkolagen)


RM 25 SEMENANJUNG

RM 27 SABAH SARAWAK


(HARGA TAK TERMASUK KOS POS
)

KOS POS RM 5 SEMENANJUNG


Fungsi :

1) Sebagai penyeri bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah

2) Melembabkan bibir yang kering dan merekah

3) Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan

4) Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita

5) Simpan di tempat yang bersuhu bilik (30'-35'C)



ANTARA TESTIMONI LIPSTIK COLLAGEN:-


Azira - Shah Alam
setelah mencuba lipstik rawatan ini masalah bibir merekah, mengelupas dan sensetif tiada lagi.. malah rakan2 saya geram melihat bibir saya yang seksi dan munggil.. saya akan menjadi pengguna setia produk ini.

Rina - Kuala Lumpur
bibir saya berwarna gelap dan kering..setelah mencuba lipstik collagen, bibir saya lembab dan berwarna merah jambu secara semulajadi.

Amalina - yey yey nak cerita pengalaman saya sendiri menggunakan lipstick collagen treatment d'herbs ni bibir jadi lembab, munggil, bibir jadi penuh, dh terasa mcm mulut angelina jolie plak, seksi gituu...pastu yg syoknya bibir jd pink semulajadi.suka sgt & yg paling sy suka bibir jd licin je seolah2 mcm pakai scrub je kt bibir...

4 mei 2011 - "saya pakai lipstick collagen ni masa kat rumah, suami balik keje terus tegur.."aik apsal bibir merah seksi ni...geram tgk"....memang puas hatiii, suka betul saya..hehehehe"

1 mei 2011 -Puan Ros Rca said - akhirnya jumpa juga dgn lipstick yang sesuai dgn bibir saya ...happy sgt2. kalau sebelum ni bila pakai lipstick lain bibir kering n selalu sakit tapi bila guna lipstick collogen ni rasa lembab je bibir n macam letak minyak plak . warna pun tahan lama n kekal cantik walau duk kat panas n aircond...tq ye :):)

9 mei 2011 Mid Min - saya dh dpt smlam...best giler pkai lipstik tu...bibir x kering..kulit dh x mnglupas mcm biasa....yg lg syok dh cuci bibir bersih pn...masih kemerah-merahan gitu...

11 mei 2011 Nina Jury said - dah dapat lpstick...suka sgt....dah pakai...sgt selesa...tq.

18 mei 2011 Shasha Camelia -yeahhh..akhirnya brg yang dinanti dh sampai..lipstick collagen dgn senyuman bukak kotak amek lipstick tgk cermin..pakai2 je perghh mcm magic lak lipstick tu.dgn sekelip mata je bibir lembab.merah2 pink.huhuhuhu suke3...lama ku cari akhirnya jumpa juga yg sesuai.


Kalau nak cuba cepat2 contact saya tau:-
Email :nooraz2503@yahoo.com
sms saya tau 013-7470408

No Response to "Miliki bibir yang seksi, munggil kemerah-merahan"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities