Photobucket

"AKU MAHU BERUBAH"

erm...kenapa pula tiba2 je tajuk post saya kali ni "AKU MAHU BERUBAH'?
sebenarnya saya sekarang suka mencari dan membaca banyak sumber yang boleh menyuntik semangat dan motivasi dlm diri saya utk lebih berjaya dan semangat dlm hidup seharian.

Siapa mahu berubah? kenapa perlu berubah?...ayuh kawan kita perlu berubah dari tidak berjaya kepada berjaya, dari tiada semangat kepada semangat yang kuat...
dari yang sentiasa berfikiran negatif kpd positif...

ok..saya ingin kongsikan Video "AKU MAHU BERUBAH " dari Pakar Motivasi DR Niki Shuhada Shukor..yang kini menjadi idola saya.....

saya suka sgt setiap kata2 yg diungkapkan beliau,sgt mendalam dan memberi kesan kpd minda saya supaya lebih kuat dan berfikiran positif...

siapa DR Niki Shuhada Shukor ni? saya akan cerita selanjutnya pada post yang akan datang ye...

kita ikuti video suntikan semangat Dari Dr Niki Shuhada...

No Response to ""AKU MAHU BERUBAH""

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities