Photobucket

Pemberitahuan Penting Laman belajar Menjahit Baju Online

Assalamualaikum...


saya ingin maklumkan kpd semua pengunjung blog saya dan juga kpd semua yang minat dalam bidang jahitan...saya dalam perancangan merangka blog pembelajaran online, di mana kepada mereka di luar johor yang x dapat nak ikuti bengkel 2 hari menjahit baju kurung boleh la belajar secara online...insyaallah blog laman belajar menjahit online tersebut di lengkapi dengan gambar step2 by step proses jahitan seperti di ajar di bengkel jahitan selama 2 hari tu. dan juga akan di sediakan Video untuk memudahkan lagi pemahaman..blog laman pembelajaran ini adalah percuma bagi mereka yang telah mengikuti bengkel bersama saya...dan bagi mereka di luar johor atau di johor yang nak belajar online dan belum pernah ikuti bengkel saya...perlu pembuat pembayaran antara rm 40 - rm 45 sahaja untuk dapat excess ke blog belajar online tersebut...

blog pembelajaran ini terbuka kpd 100 orang sahaja....kalau terlalu ramai..saye takut saye x sempat nak reply soalan2 nanti...

siapa cepat dia dapat...Boleh daftar sekarang...PRE-Daftar perlu membuat pembayaran rm 10 sahaja sebagai pendaftaran ...dan bakinya adalah apabila laman pembelajaran online tersebut siap untuk di terjah..hehehe...

sape berminat...email saye cepat...ye...

Email: dezielafashion@yahoo.com

No Response to "Pemberitahuan Penting Laman belajar Menjahit Baju Online"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities