Photobucket

Project Tudung Pulak...:)

Lame btol blog nie x di update....sory sgt pada semua kengkawan yang nantikan tutorial jahitan terbaru dari saya....memang x sempat sangat nak buat tutorial buat mase ni...
Insyaallah bila dah free sikit saya akan sambung semula tutorial jahitan percuma ye...saye ingt nak tunjukkan tutorial cara buat kocek pada baju kurung.....insyaallah lepas ni saya akan tunjukkan tutorial buat Kocek pada baju kurung...tunggu erk..semua...Sabarrrr....
oh ye berbalik pd tajuk post saya tu, alhamdulillah Syukur sangat impian dan hajat nak jahit tudung ala-ala Ar*an* tu dah tercapai....lepas ni semua tudungku akan ku jahit sendiri..x perlu beli dah...just beli kain aje...hehehe..best sgt!!...dan saya juga menerima tempahan dari semua peminat tudung fesyen terkini...berawning tu....:) insyaallah x lame lagi wujudlah Tudung Keluaran Handmade De' ZieLa FashiOn...Tungguuu...Kain Berkualiti, Harga Sangat-Sangat Berpatutan...Satu Revolusi menyerlahkan penampilan wanita bertudung.

Gambaran Tudung Handmade De'Ziela Fashion di gayakan oleh si model cilik...hehehe
psttttt!!...actually tu Puteraku tau....



No Response to "Project Tudung Pulak...:)"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities