Photobucket

SERVICES TEMPAHAN BAJU KURUNG

Bagi Sesiapa yang mencari 'Tailor' di area johor bahru, bolehlah datang menempah baju dengan saya..di Bandar Baru Uda....

SENARAI HARGA TEMPAHAN BAJU MENGIKUT FASHION.
Baju Kurung Biasa/Johor tanpa tikam leher RM40
Baju Kurung Biasa/Johor Kemasan Mata Lalat RM48
Baju Kurung Kun/Piping Kemasan Mata Lalat RM45
Baju Kurung Pahang/Pesak Gantung Kemasan Mata Lalat RM45
Baju Kurung Moden Dari RM 55 (mengikut Fesyen )
Dress Dari RM 60 (Mengikut patern)

saya sangat menitik beratkan kekemasan dan juga keselesaan customer.
Kepuasaan customer adalah kepuasaan saya juga...:))

Saya juga menyediakan perkhidmatan Tempahan Baju secara ONLINE KLIK DI SINI

bagi yang berminat boleh hubungi saya melalui email:

Email :nooraz2503@yahoo.com
HP No: 013-747 0408 / 012-769 3836 (Pn Aziela zakaria)
Alamat: A207, Jln Padi Malinja, Bandar Baru Uda, Johor.


No Response to "SERVICES TEMPAHAN BAJU KURUNG"

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

SweetBajuKurung Copyright © 2009 Fashionzine is Designed by Ipietoon for Bie Blogger Template
In Collaboration With Teen Celebrities